Saturday, November 7, 2009

You'll never guess whose houses these are!!

This guy earned it in a tough competitive business. Watch all the way to the end.
















































He is








This one,






Totally made from gold



































Sultan of Brunei as known as King of Luxury.

12 comments:

Mohd Hazimin Harun said...

berapa sen rumah gitu a?
nk beli se...

Fazareez Fauzi said...

klau jual NAR hang 10 bjik pn blum tntu dpt..

dunia ja 2..

adilahamzah said...

kalo gitu, 100 biji NAR lah..dapat suku rumah..ok sgtlah tu!

Mohd Hazimin Harun said...

ustaz madnot,
x semua dunia kita nk tolak bro..hehe
syok ape dpt rumah camtu..
agak2 sultan brunei bayar zakat x?

Umar Mukhtar Bin Mohd Noor said...

kih kih..hazmin (gaya pgln manja Nura kpd hazimin).. betul-betul bukan semua dunia haram..kalau x takkan Rasul pun dicipta dari dunia kan... bayar zakat? tanggungjawab masing2..tapi lagi bagus harta tu semua dibuat fi sabilillah..sebb Islam skrg amat kkrgn sumber trsbt..

Alhamdulillah..kita ada usahawan Adilah yang bakal menggunakan "kegunaa peribadi itu" untuk membina Dunia Dalam Acuan Allah...

Fazareez Fauzi said...

ada org nk bkak Radix fc ka kt Nilai ni?

adilahamzah said...

to umar: tolonglah..ni pun dah samar2 kegunaan peribadi nya..huhu

to faza: orang n9 tak ada yg kaya lg setakat ni..HPA tak nak RFC dibina atas modal yg dipinjam..mai lah kita kongsi ckit2..boleh mkan selalu..ha ha

Mohd Hazimin Harun said...

oo bagus jugak polisi HPA ni..
bisnes x pakai loan-basis..

faza...auww ayu je nama

Fazareez Fauzi said...

nk mkn slalu jom la p Kedah..ha3

ming, ang xabih2 pekena aku n0..xpa hang tggu sat..aku tibang mung smpai ganu

Fazareez Fauzi said...

Ming, uamh mung blh la wat mcm umah T.Woods tu..

umah mung kn tepi pntai ja, kuala ibai..dkt ngan msjd terapung

Khazinatul_Asrar said...

kalau sen,boleh la beli selonggok. hehe. mcm kat pasar malam pulak.

adilah, majulah HPA untuk ekonomi Islam. ^_^

adilahamzah said...

ye,majulah sukan utk negara..

Followers