Wednesday, June 9, 2010

Best Tak Kawin?

Assalamu'alaikum...

Best ke kawin? Oh, mestilah best sebab bermulanya fasa baru dalam kehidupan kita. Mulalah nak belajar masak itu,masak ini,buka buku resipi ala thai,ala india, ala bangla.Semua ala-ala lah. Mulalah nak belajar basuh kain guna tangan (padahal mesin basuh ada). Mulalah nak berkebun, tanam sayur tu lah,sayur ini. Macam-macam. Sebab tu lah kena belajar semua tu dari sekarang, jangan asyik belajar buku je! Cuti dua bulan, masak! Kemas rumah tu! Basuh kain! Jangan nak mengadap internet je..

Seronok pulak tengok member-member aku yang dah kawin. Rasa nak kawin je (Ya Allah,gatalnya kau dilah). Tapi memandangkan aku ada perjanjian dengan Huda, terpaksalah berpegang pada janji. Yang pasti,senarai yang akan berkahwin dulu ialah:

1. Hanis Ahmran
2. Huda Husna
3. Nursyuhada
4. Maisarah
5. Hanisah
6. ? (jeng jeng jeng)

Jom layan gambar kawin orang.

My 2nd bro.



My 3rd bro.



A friend of mine at SMKA TAHAP



Abang Najmi and Kak Yusra. Abang Najmi was Smapian. Both now taking medical at USIM.



Also a friend of mine at SK TEMIN and SMKA TAHAP



Abang Asshik and Kak Ainun Mardhiah. Really sweeet~! Kak Ainun was the Ketua Umum Puteri at SMKA TAHAP.

Bercinta hingga ke Syurga..InsyaAllah.. =)

11 comments:

shoe said...

muahaha...
ngeri plak cter bab kawen nie
peh..an msuk top 3 tp esk lusa akn jtuh 10 ank tgga :D

nti trtinggal nm munie!
munie patut msuk 2nd list..huhu

adilah said...

eh, lupa lah pulak...muni lah first..dia kan dah diikat kat kayu balak!hahaha

erma fatiha said...

hanis ahmran memg layak oh kahwin dulu!!!sokong3x..

adilah said...

tau xpe! mari kita beramai-ramai mendoakan dia..insyaAllah cepat terkabul.. =)

Khazinatul_Asrar said...

no 6 adilah laa. suro org kawen plak tp dia?haha:P
ehem shue!:P:P:P

adilah said...

eh,no 6 tu k.syazlah! hahahah.ehem syu! haaaa

shoe said...

haih..kak syaz, carta ini rekaan semata
calon pn xdak lg nak kawen guaneeee...

hanis ahmran said...

waaaa..enti!!!
apsal nama ana jadi perbincangan plak ni..
memandai je enti ni tau,,huhu..
tapi apapun, baguslah ramai2 tolong doakan, semoga cepat dimakbulkan dan dimudahkan oleh Allah..Amin..

p/S: dilah,enti nakal ye..he..

adilah said...

amin insyaAllah...sama2 kita menuju kejayaan.. =)

sarah said...

br perasan entry ni..maklumla..jarang on9..hmm setuju da carta tu,tp kene update sket name muni..huhu..syu tu malu2~..takpe syu,kita2 je..hehehe

adilah said...

yelah..muni mmg no 1 kan..ala syu tu buat2 malu je..pdhal hati meronta-ronta.. :D

Followers