Thursday, June 10, 2010

Cinta Sepasang Kucing...Menitis Air Mata

Video ini mengisahkan seekor kucing lelaki yang cuba memberi CPR kepada kekasihnya (perempuan)selepas dilanggar kereta. Menitis jugak air mata ni..Tak boleh betul kalau bab-bab kucing ni.. Teringat dulu masa awal-awal dapat lesen kereta, 3 ekor anak kucing aku lanyak..Pecah perut, terputus ekor.. Ya Allah,ampunkanlah dosa anak-anak kucing yang membunuh diri itu..

Ini baru kucing mati..Belum lagi insan-insan yang aku sayang.. T_T

video

Filem pendek sedih ini telah dirakam di Turkey.

12 comments:

sayang said...

sumpah aku menangis .. real tears pulak tu ..

sedih ....

kucing sy baru mati isnin lepas T__T

adilah said...

sabar ye sayang..
perpisahan itu pasti bg setiap pertemuan..
semoga Allah tempatkan kucing sayang di kalangan kucing-kucing yang beriman..
mulakan hidup baru dgn bela kucing baru.. =)

adilah said...

sabar ye sayang..
perpisahan itu pasti bg setiap pertemuan..
semoga beliau ditempatkan di kalangan kucing-kucing beriman..
bina hidup baru dgn membela kucing baru.. =)

Ahmad Ridhwan said...

Salam semua orang....

Sayang: sorry for the lost.... T.T

Adilah: kalau bab kucing ko mmg no 1.... tapi aku dengar kucing ade 9 nyawa, mungkin kucing diatas dah mati lapan kali dan itu yang ke sembilan....

wallahua'lam...

adilah said...

salam...

uisshh..biar btul..mesti kucing ni dah penah terjun bangunan..huhu..

malas dah nak bela kucing..asyik kejadian sadis je yg berlaku..

nwahdaty91 said...

kema!!!..
eeee..ak aser geli..
plizz kucing..dun come over me..
geli2..

adilah said...

erk...kema mana ni ye?
oh,ini video je..yg betul2 akn dtg kt awk..haha

Mohd Hazimin Harun said...

seorang kucing perempuan meninggal. biasalah tu, adat dunia.

bob, ko bia betol.kucing ada 9 nyawa?

manusia? ada 9 nafsu.

Ridhwan said...

hazimin: "seorang" kucing vocab baru kui2

9 nyawa = epik mesir purba....kot

Adam Syahir said...

"seekor kucing lelaki yang cuba memberi CPR kepada kekasihnya (perempuan)" Apa motif awak mention benda ni? Perlukah? Jadi, kalau saya bagi CPR dekat kawan saya yang lelaki, bermaksud saya ni gay, dan tak perlu bersimpati? Sesungguhnya awak tak akan tulis sebarangan kalau tidak ada maksud tersirat. Mungkinkah awak pun mengidam untuk diberi CPR oleh boifren awak yang belum awak nikah tu?

adilah said...

adam syahir,

saya tak pasti kenapa komen anda berbaur emosi? segalanya adalah sense of humour saje..tiada makna tersirat bahkan ia seperti mana yg tersurat.. harap maklum.. :)

adilah said...

apa kaitannya pulak jika anda gay? harap perjelaskan..haha

Followers