Saturday, September 4, 2010

Membersihkan Blog

Salam 'alaik..

Saya baru saja selamat membersihkan blog yang bersepah. Seperti manusia juga, blog pun nak sambut raya jugak.huhu. Segala jenis pengiklanan 'worthless' (untuk diri saya saja) sudah selamat diactivatekan. After this, i will be focusing on my personal notion and more on additional info on crime (maybe) :p. Supaya perempuan di luar sana sentiasa berhati-hati walau di mana saja anda berada. Kerana sesungguhnya, ingatlah malang atau lebih sesuai dalam situasi hari ini ialah bala, di mana-mana saja! Beberapa tips yang boleh dikongsikan bersama:

1. Selalulah kunci pintu kereta kalian ketika berada dalam kereta. (terutamanya kereta manual macam aku. manual habislah.kena tekan satu-satu kunci.mujurlah aku seorang yang langsung tak cuai)

2. Sentiasalah memulakan perjalanan dengan ayatul kursi kerana insyaAllah, perlindungan Allah akan sentiasa mengiringi kita berbanding alatan tajam yang dibawa. Konfem tak sempat bawak keluar senjata-senjata tu kalau Allah tak izinkan.

Itu je lah kot tipsnya. Tak banyak pun. Selamat membuat kuih raya semua.. :)

Semoga cepat-cepatlah sifat rajin hadir ke dalam jiwaku ini.. Amin..

No comments:

Followers