Wednesday, February 8, 2012

My Celebrity Look-Alikes


Agaknya aku ni memang berdarah jepun dan korea rasanya. Banyak gambar yang aku upload memang keluar si Ueto Aya ni lah. Gambar yang ni bukan main tinggi pulak percent nya. Song Hye-Kyo pun ada di setiap gambar aku yang aku upload. Susah lah macam ni, takkan aku kena jadi pelakon pulak lepas ni? Ok,kutuklah aku,kutuklah. Ada aku kisah? haha

Tapi Mr. J aku cakap muka aku macam Louise Bourgoin. Aku tengok memang aku ada iras minah tu. Sebab tu lah nickname aku Adele, sebab Mr. J tengok movie Adele Le Blansec tu.haha. Tak boleh blah kan? Silalah maki aku ramai-ramai.

No comments:

Followers