Sajak Testing for 'expandable post'

Kalaulah sayangmu itu untuk aku,
Aku ingin hanya aku yang kau sayang,
Kalaulah kau memang cinta padaku
Aku ingin aku saja yang kau cinta
Siang malam ku pinta dalam do'a
Semoga cinta kita kan terwujud
Diantara kau dan aku selalu menyatu
Tiada yang lain lagi dihati

Seandainya aku.. bidadari
Pastinya aku terbang
Melengkari tiap langkah dan arahmu
Seandainya aku.. bayu
Pastinya dapat ku cium wajahmu
Pada setiap senja beralun
Akan ku bisikan namamu selalu
Dalam gersang suaraku.

Seandainya aku... hujan
Pastinya akan ku basahi
Tubuhmu dengan tempiasku
Agar kau tetap segar dalam ingatanku.
Seandainya aku.. malam
Pastinya aku datang mengunjungimu
Dengan kerdipan bintang
Dan sinar cahaya bulan
Mencium dahimu
Dalam tidur lenamu.

Tapi sayang...
Aku hanyalah aku
Dan salam kasih ku sentiasa berbunga untukmu..

p/s:testing je ni..jangan begitu terpengaruh

Comments

Popular posts from this blog

Bersalah

Tips Tepung Tart Nenas Tak Pecah Untuk Digulung

Hero Winter Sonata Mati Tergantung