Friday, May 28, 2010

Motivasi.Informasi.Relax


Nampak tak blog description di atas tu? Betapa poyonya aku dah lama berblogging baru nak letak tag. Baru lepas balik dari blog Kak Syazana dengan blog descriptionnya: Berjalan.Melihat.Mentafsir. Cantik dan mendalam maknanya.. Kalau Kak Syaz perasan ia merupakan tajuk lagu yang dinyanyikan oleh kumpulan Nowseeheart.

Download lagu di sini.

Dan aku pun keluarlah dengan tag Motivasi.Informasi.Relax.Geli pun ada jugak tapi takpelah..layan je ok..Faham-faham sendirilah kenapa aku memberi tag sebegitu. Sesuailah kot dengan blog tulip ni..

No comments:

Followers