Wednesday, May 12, 2010

Vatican - Siri 4

Sambungan Dialog Temubual (Bahagian 1/3):

Jika kita lihat peranan Mayor Rotchild bertepatan dengan ayat di atas yang menerangkan supaya meninggalkan riba. Sebenarnya ekonomi dunia dikawal oleh 2 keluarga Yahudi iaitu Rotschild dan Rockefeller.Mereka telah menubuhkan The Federal Reserve untuk mengawal ekonomi Amerika Syarikat dan seterusnya ekonomi dunia.Kita tidak terlepas dari riba mata wang! Inilah rancangan maha jahat mereka tanpa kita sedari. Inilah konsep Lending Money On Interest !

“..Dan sesiapa yang mengulangi lagi (perbuatan mengambil riba itu) maka mereka itulah ahli neraka, mereka KEKAL di dalamnya…”Al-Quran-Surah Al-Baqarah-Ayat 275


BENDERA VATICAN = KUNCI DUNIA UMAT ISLAM




Di suatu sudut dinding rumah jiran ada sebuah bendera yang menarik perhatian aku..
kalau mengikut firasat aku berdasarkan status jiran..sudah pastiya simbol salib atau patung jesus yang menghiasi bendera….tapi bendera tu ada topi Paus dan 2 kunci bersilang…

Aku; pak cik…kenapa kunci begitu penting dekat bendera tu…apa ada dengan benda bodoh seperti kunci ni….apasal tak letak salib jer macam biasakan?..

Bishop ; yang itu ye…….. Itu bendera vatican..itu kunci dunia sebelum Nabi Muhamad diambil tuhannya,di suatu pembaringan….dia sdg diuji dgn suatu yg amat berat,tuhannya memberi pilihan sama ada kembali disisinya atau diberi “kunci dunia” serta hidup sehingga saat kerosakan umat akhir zaman.alangkah bagusnya jika Nabi Muhammad ambil “kunci dunia” itu…dan kami tidak perlu lakukan apa2 pun kerana ia pasti tertanggung di bahu Nabi Muhammad,tapi Nabi Muhamad pantas menghidu kalau ia menyebabkan umatnya mendapat kecelakaan.kami rampas “kunci dunia” itu dan membuatkan giginya mengikut kesukaan kami,supaya apabila Nabi Muhammad kembali nanti,kami dapat berkata…….“hai Nabi Muhamad inikah “kunci dunia” yang tuhan kamu maksudkan,ia telah mendatangkan kecelakaan kepada mereka”.selepas itu mereka semua meniggalkan Nabi Muhamad dan datang kepada kami…lalu bagaimanakah Nabi Muhamad dapat menuding jari ke arah kami?…telah kami sematkan “kunci dunia”itu pada bendera kami….akan kami hadiahkan kepada Nabi Muhamad nanti..

Aku; ….adakah ini bermaksud “kunci dunia” yang Nabi Muhamad tidak ambil tu..sekarang telah berada di tangan Vatican?

Bishop; ya…bukannya jiwa2 kamu yang membentuk persekitaran….Tetapi persekitan dibina untuk membentuk jiwa2 kamu mengikut apa yg kami kehendaki…

Aku; Kalau “kunci dunia” berada di tangan orang2 pak cik,macamana plk kunci dunia ni akan merosakkan kami?

Bishop ; Nabi Muhamad dan sahabat2nya membina persekitarannya seperti “molekul-molekul yg disusun sebelah-menyebelah dan mengikat kuat antara 1 sama lain….” Lucifer telah berputus asa terhadap perkara-perkara yg besar,maka Nabi Muhamad mengingatkan sahabat2nya akan perkara2 yg kecil (molekul) dan kerosakan yg sekecil molekul) telah berlaku kpd islam sedetik selepas Nabi Muhamad diambil tuhannya. kerana tuhan kepada Nabi Muhamad menghitung pahala dan dosa sekecil zarah molekul, dan ikatan molekul-molekul2 ini boleh menjadi longgar dengan dihentam oleh daya sekecil zarah secara berterusan…maka sekecil zarah lah kami membina perkara-perkara di dunia ini… dan selebihya Lucifer akan menguruskanya cuba lihat kesenangan di dunia ini yg tiada pada Zaman Nabi Muhamad dahulu….apa yg ada di dunia skrng inilah yang membina hati2 dan jiwa2 kamu…yg sedikit pun kami tidak ambil,padahal kami yg membinanya hanya untuk kamu…..lihatlah manusia di sekeliling kamu..kebahagiaan mereka bergantung kpd “barangan buatan kami”….ya,mereka sudah tidak mengerti bagaimana mahu bahagia dgn “barangan buatan tuhan”…..mereka semua akan sujud di kaki kami dan meninggalkan Nabi Muhamad …kami tidak perlu mempertahankan ”barangan buatan kami” apabila Muhammad ingin menghancurkannya…tetapi lihatlah!Mereka yang akan mempertahankannya sendiri…maka tercabutlah Syahadah dari roh mereka…Lihatlah manusia zaman sekarang. Apa yang dikejar oleh mereka? Kemewahan dan kesoronokan semata-mata !





Saya tertarik dengan kata-kata dari Bishop tersebut:

Lucifer telah berputus asa terhadap perkara-perkara yg besar,maka Nabi Muhamad mengingatkan sahabat2nya akan perkara2 yg kecil (molekul)dan kerosakan yg sekecil (molekul) telah berlaku kpd islam sedetik selepas Nabi Muhamad diambil tuhannya.kerana tuhan kepada Nabi Muhamad menghitung pahala dan dosa sekecil zarah molekul,dan ikatan molekul-molekul2 ini boleh menjadi longgar dengan dihentam oleh daya sekecil zarah secara berterusan… maka sekecil zarah lah kami membina perkara-perkara di dunia ini…dan selebihya Lucifer akan menguruskannya.

Kata-katanya ini adalah bertepatan dengan hadis rekod Nabi MuhamMad:

"Berwaspadalah terhadap syaitan demi keselamatan agama kamu. Dia telah berputus asa untuk menyesatkan kamu dalam perkara-perkara besar,maka berjaga-jagalah supaya kamu tidak mengikutnya dalam perkara-perkara kecil."

No comments:

Followers