Friday, May 14, 2010

Lawak Akademik

Assalamualaikum.. W.B.T

Em,rindu rasanya nak belajar bio,kimia,fizik dan add math walaupun amik kelas sains tulen dulu dalam keadaan terpaksa. Walaupun tak adalah pandai sangat. Teringat aku bila dimarahi oleh Puan Norsiah waktu subjek dia (kimia) sebab tak siap kerja rumah,seminggu latihan bola jaring.. Berlarilah aku ke tandas untuk merembeskan air mata yang tak tertahan lagi rasanya. Sampai hati cikgu tegur aku,mak ayah dah lah jauh..Kelebihan pulak kat aku ni,pandai berlakon, bila cikgu mengajar dalam makmal,aku buat muka paling faham dalam kelas tu,sambil mengangguk-ngangguk dengan muka yang sangat serius. Hasilnya, aku memang tak minat bidang sains dan disebabkan itulah aku di sini hari ini.. =)








No comments:

Followers