Wednesday, May 12, 2010

Vatican - Siri 1

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh..

Artikel yang bakal saya sertakan dalam episod bersiri ini bersumberkan dari http://www.dinar-emas.com. Pasti ada yang sudah membacanya dan pasti juga ada yang belum pernah membacanya. Atas rasa tanggungjawab untuk disebarkan kepada seluruh muslim di seluruh dunia,saya telah mengedit dari segi font tulisan, saiz tulisan bagi memudahkan para pembaca menyelami dialog-dialog antara seorang lelaki bersama seorang paderi. Ejaan dan perkataan tidak akan diubah sama sekali. Sesungguhnya, kehidupan kita hari ini telah disediakan jalannya oleh orang-orang yahudi. Sejak kita dilahirkan, yahudi telah membentuk peribadi muslim yang lemah imannya di seluruh dunia. Hanya mereka yang benar-benar beriman tidak mudah goyah dengan tipu daya dunia. Dunia ini milik mereka kerana mereka yang mencorakkan pemikiran umat islam termasuklah diri aku sendiri yang hanyut dengan permainan yahudi. Terpulang kepada kalian untuk mempercayai artikel ini, jika kalian meragui akan kesahihannya, maka dari situ, yahudi telah berjaya mencemarkan pemikiran umat Islam. Na'uzubillah..

Petikan cerita di bawah telah berlangsung di antara sahabat saya dengan jirannya.Dan perbualan ini berlaku dalam 2 sesi yang telah dihimpunkan menjadi 1 cerita yang panjang,kerana kurniaan dari tuhan dengan anugerah ingatan yang kuat lah, maka kisah ini diceritakan semula dengan tersusun.Kalau perlu bagi anda untuk mengedarnya ke khalayak ramai, maka cetaklah artikel ini dan bincangkan dengan mana-mana pemimpin yang bersedia berkongsi pendapat,itu pun kalau mereka mahu meluangkan masanya ataupun akhirnya anda akan menerima ejekan atau sindiran yang memalukan,namun hakikat cerita yang bakal anda baca ini,benar-benar bakal menyebabkan anda tersentak dari lena yang panjang,samada anda sendiri seorang yang beragama Islam,atau tidak beragama,atau anda sendiri tidak beragama,kepada anda yang beragama Christian, perhatikan apa yang telah pemimpin anda lakukan…

Sahabat saya ini seorang yang beragama Islam & berbangsa Melayu dari Malaysia.Dan jirannya itu seorang Paderi tahap tertinggi tinggal di New York,yang amat rapat hubungannya dengan Paus & mempunyai talian yang rapat pula dengan ( Vatican ~ Iluminati ~ Freemason ~ Knight of Templar ).Sahabat saya ini amat fasih berbahasa Inggeris seperti mana orang Nusantara fasih berbahasa Melayu,oleh itu tidak menjadi masalah untuk memahami seni bahasa Paderi ini dalam bahasa Inggeris,lalu disusun terjemahan ini kepada Bahasa Melayu yang mulia dan indah ini,bahasa kerabat diraja..
Sebelum memulakan bacaan di bawah,pada perenggan-perenggan yang tertentu,silalah skrol balik ke atas dan baca semula ISTILAH ini bagi tujuan pemahaman:



No comments:

Followers