Monday, June 7, 2010

Login Facebook Hari-Hari dapat RM100???

Assalamu'alaikum...

Dahlah ketagih,sumber duit tak halal pulak tu (bengang r ni)

Aku benci betullah dengan golongan yang merasakan mereka benar dalam mencari rezeki gaya gini? Tak habis-habis menegakkan hukum yang salah. Tak sedar ke ini adalah salah satu cara Yahudi nak menghancurkan umat Islam? Dahlah facebook tu yahudi, komfemlah yang memberi diorang duit tu dari Yahudi. Bila haram sumbernya maka tak berkatlah kehidupan. Nanti akan ada kesan masa panjang dalam institusi kekeluargaan. Apsallah orang Islam sekarang terlalu bodoh termasuklah aku? Carilah rezeki yang halal.

Status Hukum Skim Infinity Downline @ Login Facebook Dapat RM 100

2 comments:

Adam Syahir said...

"komfemlah yang memberi diorang duit tu dari Yahudi." Elo cik adik, wlaupun sy pun xsetuju psal benda ni, tp biarla berfakta, jgn la melatah. Diorg gune skim piramid, dan org atasnnya dan bawahnya bukan yahudi, tp melayu yg tolol n nk cepat kaya. so sape bodoh, yahudi ke melayu yg kononya islam?

adilah said...

owh,sori..skim piramid mmg tak dihalalkan dlm Islam pun sbb ia mencengkam yg bawahan..

ada dlm post sy tu tak kata melayu yg bodoh? rasanya post sy mmg dh cukup pendek..hrp2 dh dihabis baca ye..

ada dlm post sy menyalahkan yahudi ke? sy cuma berkata yg semuanya datang dr yahudi..tak ada pun sy ckp, ish ni semua yahudi pny kesalahan buat org islam mcm ni..

harap jelas di mata saudara ye..

saudara pny website mmg www.adam.com tu ke? hrp x tsalah link ye.. terima kasih.. :)

Followers